god morgon!

Snart ska jag få skjuts till skolan av mami :D Skönt, för jag börjar 10.15 och bussarna gick antingen för sent, så att jag skulle komma försent eller för tidigt så att jag skulle kommit en timme innan jag börjat!  Men det blir ju perfekt.

Vet ni vilken härlig överraskning jag fick igår? Jo att Sofia, ni vet hon från Borlänge, ska komma hit på fredag, sova här och sen åka hem. Lite tråkigt att de bara ska komma och sedan åka, men vi får ses iaf :D Vi kommer nog åka in till stan, prata en massa och jag tänkte att vi kanske ska gå på bio. Vi får se helt enkelt!

Oj, haha har glömt at borsta tänderna så det ska jag göra nu, men först dagens outfit:


Linne, H&M. Kofta, Ginatricot. Jeans, TopShop.

Ha en bra dag! HejHopp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0