Härlig helg

Jag är väldigt ledsen för en sån dålig uppdatering, men helgen har varit fullbokad ;) På fredagen var det massor från a och b klassen hos Marie. Det skulle bara vara lite chillkrök för att hennes mamma var hemma, men det blev som en fest där att alla var så himlans taggade! Själv så hade jag jättekul och bl.a. Dansade och sjöng tills rösten blev helt hes :D Dagen efter så åkte vi hem vid 8 på morgonen. Kom hem och åkte nästan direkt till Täby med mama för att kåa en present åt papa och hämta ut min grafräknare. Vi skulle ju till Anna på kvällen och ha tjejmiddag och jag hann hem precis så att jag skulle hinna duscha och packa. Annas hus var jättefint och vi hade det jättemysigt, med urgod mat och trevligt sällskap! Dock så kunde jag inte stanna så länge på morgonen för att jag skulle bort till min kusin som skulle ha namngivnings fest för sin dotter, det är var jag befinner mig just nu. Och även om vi la oss ganska tidigt så är jag ganska trött just nu. Ska nog lägga mig tidigt ikväll så att jag är utvilad tills imorgon :) Hoppas att ni haft en lika trevlig helg som jag ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0