hemma igen

Japp, nu är jag hemma. Men pga mamma och pappa som är ute med båten, Mickan som är på jobbet, jag som inte har några nycklar, grannen som har extra nyckeln inte är hemma och att huset är läst så kan jag inte gå in... Men som tur var så har vi trådlöst internet så jag kan också sitta ute, men ändå använda internet ;)

Det var kul att få komma till Moas landställe, se hur det ser ut och sånt. Det var väldigt fint, inte så jättestort och mysigt. Det ser typ ett ultimat landställe ut med brygga, stigar, öppen eld och lite med gulligt kök som knappt tre får plats i :) Vi gjorde inte så mycket, pga av dåligt väder så satt vi mest inne och spelade spel eller tittade på tv/film, men det var mysigt :) Igår kväll var riktigt mysig för vi satt ute och åt kött, satt där ute till typ tio, sen in baka kladdkaka och sätta sig framför tv:n. En riktigt höjdar kväll vare :)

Nu tänkte jag sätta på en film eller något för att få tiden att gå ;) höhö.
Pusspuss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0