i came to dance

Idag när vi var i stan så skulle jag inte köpt några kläder egentligen för jag har tänkt spara pengar, men så blev det ju inte. Jag köpte en fin tröja med lite spets på axlarna och en tajt kjol med spets på :) Riktigt snygga tycker jag! Sen köpte jag också en fin plånbok, som jag faktiskt åkte till stan för att köpa. Skulle också behöva en väska, men jag hittade ingen... Har så svårt att hitta fina väskor!


Tröja 199 kr, kjol 99 kr båda från H&M och en plånbok från Accent 149 kr.

Ikväll så skulle vi kanske göra något, men det verkade inte bli något.. Det var ändå lika bra för att jag ska till Moas landställe imorgon och har inte packa så jag tänkte göra det nu. Sen vill jag också lägga mig i tid för bussen går kvart över 1 och jag vill inte sova bort all den tiden som man behöver på morgonen, utan sova ut och vara helt utsövd utan att vakna vid halv 12 ;) Men nu ska jag börja packa!! Puss och ha en skön kväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0