i didn't know what chaos i was getting in

Så här har jag bestämt att min kväll ska se ut, nu så ska jag ut och spring. Tar minst en halvtimme. Sen ska jag ta ett långt skönt och varmt bad för att jag tycker att det är iskallt ute och inne så jag vill liksom värma upp mig lite. När jag gjort det ska jag byta lakan och tänka ut vad jag kan tänkas ha på mig imorgon, första dagen i skolan. Sen ska jag lägga mig och läsa! :D Visserligen så är klockan bara halv sju och allt det där kommer väl ta ca 2 timmar och då kommer jag alltså lägga mig vid 9, men det är bra för jag är redan trött som bara den och känner mig som en sengångare! Kommer nog inte blogga mer ikväll utan håller mig till schemat, så puss och god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0