im stuck on a verse



Blev party igår. Nej då, eller min syster hade lite partaj så var jag med lite i slutet :) Vi satt där ute och hade det riktigt trevligt! Mickan somnade vid typ halv tre? Så vid 4, när alla hade gått, så plockade jag, Jens och Fabian ihop allt. Mickan gjorde inget, eftersom att hon sov. Gud vilken snäll syster jag är!! Gick också och slängde alla flaskor idag, fast jag skulle ändå bort dit så det bat lugnt :) Men det är Mickan som får städa undan i köket ;) Aja, skitsamma! La mig vid 5 och vaknade vid tolv. Inte så sent med tanke på att jag gick och la mig vid 5. Har solat hela dagen, eller a till 2 och sen gick jag iväg, slängde flaskor och sånt. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, förhoppningsvis så blire till att vara med vänner :)))))) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0