jag har ganska tråkigt

Hejhej!
Har inte hänt något speciellt idag. Förutom att vi hade en jättelång (1h och 50 min) lång mattelektion. Trodde att jag skulle drunka. Sen hade vi också en riktig idrottlektion, men jag är liksom inte så taggad på idrott. Känner mig sämst och det är inte kul! Ska ut och joga ikväll, höhö. När vi slutat så gick alla i klassen ner och badade, men jag skulle träffa My och Rosanna efter skolan så jag var tvungen att åka hem. Sen, när jag sitter på busshållsplatsen så säger Rosanna att vi ska ta det på söndag istället. Då kunde jag ju stannat i skolan ändå. Men då orkade jag inte gå tillbaka och massa så jag åkte hem istället. Har snart läst ut min bok. Undrar vilken bok jag då ska läsa... Fyller ju ändå år snart och då önskar jag mig böcker :) Ja, det var väl det.. Ska äta snart, inte för att jag är så sugen men man måste ju äta. Dessutom så är det inte så god mat tror jag så det gör mig mindre hunrig också.

Puss!


SnyggJennifer från igår!

Kommentarer
Postat av: Lovisas corner

Grattis på namnsdagen! :)

2010-08-25 @ 09:45:02
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0