jäkla djurplågeri!

Usch säger jag bara. Helt jävla otroligt! Kan inte fatta att man kan behandla oskyldiga djur på det här sättet. Det förvånar mig också lite, bara lite, att det förekommer i Sverige för jag tror ju såklart att vi svenskar är lite vettigare andra länder, men vi är alla likadana. Tänk att behöva leva med brutna ben, i sin egen avföring och så himlans trångt att du knappt kan gå runt utan att kunna sätta di ner. Vara inklämd med massa andra på ett område omringat av stålstaket. Jag blir bara arg och ledsen! :( Se på hela videon, ger en en tankeställare ska ni veta! Kärlek till grisarna <3

Ett liv som gris from Djurrättsalliansen on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0