lite mer om mig

Vill ni lära känna mig lite bättre så sätter jag in en lista, var ett tag sen nu ;)

Du heter: Lovisa
Smeknamn: Förut var det lolis, men nu bara Lovisa  

Låt som när du är ledsen sörjer till: jag vet faktikst inte..

Beroende av: Musik, vänner och mat

Vad tror folk om dig? kanske att jag inte är den som pratar oavbrutet om ingenting

Stämmer det? ja, vet aldrig vad jag ska säga haha

Vad får du oftast komplimanger för? Mina kläder och mitt hår ibland

Hur imponerar man på dig? om man kan spela ett instrument väldigt bra, tycker det är helt jättecoolt!
Brukar du skratta för dig själv? haha jaaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "haha svikare :) puss"

Var bor du? Åkersberga

Trivs du där? Nja, ibland och ibland inte

Hur svarar du i mobilen? "Hallå det är Lovisa" eller något sånt.

Vem ringde du senast? Adam

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade att dom var på Akademibokhandeln
Antal timmar sömn inatt: ca 9

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, gillar verkligen inte alls att komma försent
Hur känner du dig nu: Trött i benen typ. Lite irriterad på inget kanske.

Vanligaste färg på dina kläder: Ljusa färger tror jag. Eller jag gillar ljusa färger iaf haha

Vad tycker du om fötter: Mysiga sockor en kall vinter dag

Vad saknar du: Inget speciellt tror jag nog... Eller jo pengar

Hade du en bra kväll igår: Ja, en inte så speciell men skön kväll

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller någon slags dryck
När brukar du oftast gå och lägga dig: Om jag ska upp tidigt så försöker jag lägga mig i bra tid, annars ganska sent.

Är du blyg? Ja, nästan alltid
Sysslar du med någon idrott: Jag brukar jogga och ta promenader och snart ska jag börja gymma igen 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror inte det. Man kan ju klicka vid första ögonkastet, men inte bli kär.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det skulle ju vara kul och se hur det är att ha sex som en kille.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det kan man säga :)

Är du bortskämd: Nje det tycker inte jag.
Vad gör du i morgon: Jag går första riktiga skoldagen i gymnasiet

Vad är det värsta du vet? När någon sviker och när någon ljuger

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har jättebra vänner och jag älskar dom mycket!

Vad är det finaste du fått? Min dator! Kärlek <3
En speciell dag du minns: Balen i 9:an, var helt fantastik

Du samlar på: Snygga påasar :D

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, håller det för mig själv eller dagboken
När grät du senast: I lördags hahah var lite komiskt faktiskt

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara pengarna till en fin resa eller en lägenhet eller något som jag kan ha nytta för när jag blir äldre

Vill du gifta dig: Om det känns rätt så visst
Vill du ha barn: Minst tre stycken! Älskr barn

Är du musikalisk? Nej det kan man verkligen inte säga

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Yes.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tror det, var isånns fall väldigt länge sedan

Biter du på naglarna: Ja :( Försöker verkligen sluta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0