misstake

En kompis som gick i Solskiftet har åkte till USA nyss, Pia heter hon och ska vara där i ett år nu. Ett High School år. Jag har pratat om det jättemycket med mamma och disskuterat om det hit och dit men har aldrig bestämt mig. Och om jag skulle åkt nu så skulle jag ha börjat ett år senare i gymnatiset och nu, om jag skulle åka nu så måste jag först börja i den klassen som jag ska börja med nu och sen en ny klass med nya vänner. Tänk om jag skulle börja trivas jättemycket i min nuvarande klass och inte vilja åka! Fast jo för det är sån himlans upplevelse så jag tror nog inte att jag skulle skita i det. Och sen så skulle jag inte ta studenten med mina vänner i den klassen heller, alltså den jag ska börja i nu. Så jag tycker att jag gjorde ett stort misstag med att inte göra som Pia, dvs åka dit innan gymnasiet. Men jag vill ändå, så nu får vi se hur jag känner med min nuvarande klass och sedan bestämma mig :) Det kommer ju säkert komma sånna här val några gånger under mitt liv så det är väl lika bra att vänja sig, höhö ;) Men jag är iaf väldigt avis på Pia just nu.. :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0