Moas land

Idag ska jag och några till till Moas landställe, vet inte riktigt säkert vilka det är. Har aldrig varit där så det ska bli kul :) Har nästan packat klart, ska bara ner med necissär, flip-flop och datorn, sen är jag klar! Då ska jag nog börja gå för bussen går kvart över 1 och jag vet inte riktigt varifrån för de häller på att göra om tågrälsen och då kan inte bussarna gå från deras normala plats eller tider och det är väldigt jobbigt! Hehe.

Idag var jag duktig och power walkade i en halvtimme. Har inte gjort det jag sa att jag skulle typ. Har gått runt och gjort något minst en halvtimme varje dag så det har jag väl gjort, men jag har bitit på naglarna och inte särskilt nyttig, fast inte särskilt onyttig heller. Allt får nog bli inte planert, för när man gör det så gör man oftast om planerna.




Nu ska jag ringa Apple, mina hörlurar har gått sönder till iPoden. Sen kunde jag inte hitta min iPod i morse :'( Jag måste och kommer hitta den, för den kan inte bara försvinna!

So long my friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0