mysig eftermiddag



Hej allesammans! Förlåt om ni tycker att jag inte uppdaterar så ofta men det är så mycket nu med skolan, nya kompisar, helgen och jaa, allt möjligt! Men jag gillar när det är fullt upp ;)
Idag efter skolan så drog jag, Anna, Sara, Jennifer och Magda till stan. Vi gick runt bland valbåsen för att norp godis och det var kul! Dock så försvann Jennifer och Magda och när vi väl träffade dom så hade de köpt kaffe och ville åka hem, men det ville inte vi andra! Så vi satte oss på Café Bellman och fikade. Första gången jag köpte en varmdryck på ett café, en chailatte närmare bestämt. Det var också jättegott :)
Vid 7 så gick vi därifrån, så vi satt där i minst 3 timmar och det var supermysigt! Vi satt bara och pratade om allt, om nya klassen, om lite problem, om killar och annat. Har aldrig bara suttit sådär och pratat förut och det var nog en av det mysigaste saker jag gjort!

Nu, eller snart så tänkte jag ta mig en dusch och sedan hoppa i säng. Börjar egentligen halv 9 imorgon, men har sovmorgon en kvart så vi börjar kvart i ;) Kommer inte blogga imorgon heller för då ska jag hem till Amanda och sen kanske till Marie. Kanske mobilbloggning, men det kostar ju pengar så vi får se!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0