ny morgon, ny dag

God morgon på er!
Eller ja, jag vaknade för typ 2 timmar sen men aa :) Har suttit och tittat på lite morgon film. Det blev Prinsessan och Grodan! Den är ju lite söt sådär. Imorgon är det skola igen. Känns skönt för då har jag något att göra om dagen. hah.

Idag tänkte jag nog inte göra så mycket. Ska städa mitt rum, damsuga huset så att jag får in lite pengar och dricka massa vatten. Det är klart att jag vet att det är bra att dricka vatten, men jag har hört att vatten är bra för hyn och sånt. Och nu så börjar jag få massa finnar! Jag gör så gott jag kan för att få bort dom, men det verkar inte vilja gå bort... Jag hatar finnar!

Men ja, då är det väl bara till att sätta på skön musik och börja städa! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0