On my way home

Sitter här på 628 påväg hem och saknas min bok. Tog inte med den idag för att.. ja, varför inte? Vet faktiskt. Men nu saknas jag en ialla fall. Har varit en lång och hård dag med en kort lunch, har bara 10 minuters lunch och sen en längre rast men idag var den inte så lång. Jag, Anna, Amanda och Sara hann bada på 15 minuter också. Eftersom det har varit varmt idag så var det riktigt skönt! Dock så är det massor av alger som sticker upp där så det är inte så mysigt.. Nu är jag trött och hungrig och vill hem. Har massor att göra också för att inte komma efter, så när jag kommer hem tänkte jag va en powernap, har aldrig gjort det förut så vi får se hur det går, sen åter jag middag och sen blire nog till att plugga matte, navigering och biologi. Jippie! Hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0