slut

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Har fixat med datorn ikväll och det har varit ganska tråkigt. Gjort lite på matteläxan och det känns som att det sitter. Så aa, jag vet inte. Är inte så taggad på någonting känns det som, är väl trött. Fast nej, jag är inte trött haha. Bara slut på ork och det är inge kul! Har bara tråkigt hela tiden! Vill se på tv, men våran boxer är cp så vi har bara 1,2,4 och 6:an. Blä! Har lust att ta kort, men har inte speciellt motiv som jag vill ta kort på... Kanske att jag ska ta med den till skolan imorgon? Bara för att ta kort på lite vad som helst? :) Låter som en ganska bra idé tycker jag! Det ska ju bli fint väder imorgon har jag hört ialla fall, så det blir perfa.

Nu är jag sugen på att läsa. Bara att få komma bort från allt och komma in i en värld som inte finns och få känna att som känns, höra allt som höres och bara vara med! God natt <3


Jag läser Påven Johanna, skriven av Donna Woolfolk Cross och det är en superbra bok som jag verkligen rekomenderar! ;)

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: ajdå okej ^^ hihi

2010-08-20 @ 02:34:04
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0