sol, bad och dåligt humör

Har ungefär nyss ätit middag. Väldigt gott! Idag var jag, Rosanna, Adam och Fanny på brännan och solade. Blev inte så mycket bad för det var äldigt kallt i vattnet. Man tycker ju att det borde ialla fall vara hyfsat varmt i vattnet nu när det varit sommar i minst 2 månader, men nej.
Vid 3 så gick vi hem och när jag kom hem så hade jag verkligen ingen energi kvar. Orkade ingenting! Jag tog en frukt och kände mig bättre och då började jag fixa på mitt rum. När det var klart så kände jag mig bara helt tung! Jag känner så typ nu också, men det är som att jag har ont i armar, ben och rygg och inte orkar någonting. Asjobbigt. Vill bara lägga mig ner och dö! Sen blev jag också på dåligt humör och blev arg på Mickan för typ inget. Jag orkar bara inte. Jag undrar verkligen vad som styr humöret. För ena sekunden var jag jätteglad och andra helt slut! Det måste vara hormonerna som spökar. Vill bara vara glad och ha kul, men går visst inte alltid..

Nu kommer ialla fall lite bilder från idag




vet ej vad jag ska göra ikväll men ska kanske vara med Mosis, Fanny och kanske några andra ;)
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0