the clothes

Okej det här är kläder som jag normalt inte skulle sätta på mig. Det är inte riktigt min stil, men som kan bli min stil. För det är ju snyggt. Eller jag tycker att det ser bra ut iaf, vad tycker ni? Och jag funderar på att lämna tillbaka den ljusrosa lite tjockare tröan på bild 2.. Tycker ni att jag ska lämna tillbaka något?


Leggings med två tröjor, en lite mer till vardags och en mer till fest

Samma leggings, en lite tjockare tröja och en svart koftaktig sak.

Coola byxor som får mina ben att se ut som hög hus och två fina toppar!

Jag gillar egentligen inte att mina ben ser så långa ut för att dom redan är så långa, men jag kan ju inte hata dom i all evighet? Och juste, vad tycker ni? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0