the last song

Ja, det här blir sista inlägget för ikväll. Ska upp samma tid som idag, dvs vid kvart över 6 och då vill jag ha vilat ut mig bra! Ska ut med en vaxholmsbåt som heter Symfoni med alla 1:or och 3:orna från Marinteknik imorgon som en liten Kickoff. Vet inte riktigt vad de menar med det men hah det ska bli kul! :) Ska kanske ta med mig kamera, beror på vädret, man vill ju inte vara för framstutsig med att ta kort på allt och alla dag 3. Okej, jag ska nog inte ta med den haha! Lite bilder som fanns på min kamera som jag just lagt upp i datorn kommer här, god natt gott folk!<3

Från lillördagen när vi var ute på domarudden och grillade lite


Från typ förra veckan då jag, Rosanna, Jeffrey, Linnea å, Fanny och Adam var på stranden och solade.




Puss på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0