trött

Somnade vid 5 och gick upp vid 11 halv 12. Det blev ca 6 timmar och sen natten innan sov jag 5 timmar så ikväll blire till att gå och lägga sig tidigt för att vara pigg inför skolan! Herregud, jag börjar gymnasiet imorgon!! Heeeeelt galet. Men det känns bra :) Ni vet när man har haft ett sommarlov, det är ju ändå en ganska lång tid så tillslut så blir man ju trött på det och rastlös, har inget att göra om dagarna och saknar lite det med att verkligen ha en rutin och så känner jag nu. Är väldigt nöjd med mitt sommarlov. Eller ja, det finns väl saker jag skulle veta gjort mer t.ex. bada, träffa nytt folk och festa. Men jag är ändå nöjd :)

Igår så var vi ett gäng på the voice. Var väldigt mycket folk så vi stannade inte så länge, gick när Sean Banan var klar. Och inte visste jag att the voice-gänget skulle vara där så det blev en glad överraskning! De är nog mina favoriter, speciellt Kjell Eriksson :D När vi kom hem så bjöd vi in lite folk till mig. Blev riktigt lyckat tycker jag! De som skulle sovit över var Rosanna, Jeffrey, Fanny, Adam, Moa och Linnea men dom som sov kvar var Moa, Linnea och Alex från våran klass haha. Efter att alla hade gått så satt vi och pratade till typ halv 4-4, sen satte vi på en film som jag stängde av efter typ en halvtimme så ja, det blev ganska sent :)

Idag hade jag tänkt att röja undan lite här och där, speciellt i mitt rum för det ser hemskt ut! Har tyvärr inga bilder från gårdagen så ni får nöja er med en bild på mig :D



Ciahao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0