vackert väder

Gosh vad vackert väder det är idag! Helt blått på himlen, ingen blåst och strålande sol. Jag ska med Rosanna och jag tror Jeffrey till Domarudden där vi ska sola och bada. Jag tror och hoppas att det är ganska varmt i vatnet där med tanke på att det är en sjö ;)
Idag så vaknade jag ganska tidigt för att ha lagt mig vid typ 4, men det är bara skönt. Man vill ju inte sova bort en sånhär vacker dag!

Och usch vilken äcklig dröm jag hade. Nu förtiden så har jag sett massa tveskjärtar överallt. Speciellt här hemma, jätteäckligt! Så det känns som att dom kommer att ta över värdlen en vacker dag. Men iaf så drömde jag att jag skulle gå och lägga mig  och så var sängen full av tveskjärtar och dom var jättestora :( Sprang ut ur rummet och så vaknade jag typ.... Usch, fy och blää!

Ha en bra dag nu, pusshej!´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0