words don't come easy

Vaknatdet nu, men jag har haft annat för mig. Har bestämt att jag inte ska sitta så mycket vid datorn idag. Vet inte vad jag ska göra annars men det känns som att jag snart kommer att få en tumör snart om jag inte slutar att sitta vid datorn så mycket som jag gör :P

Idag har jag gjort en kaka till mamma. Eller ja, dom ska bort idag så då ska hon ha med sig den till dom hon ska till :) Den ser god ut, är typ en kladdkaka med nötter i och med marshmellows och kolasås på. Ska iaf ut och springa idag, sprang i torsdags så det blir perfa! Behöver också raka benen och tvätta håret :) Har inga planer ikväll men det blir väl till att träffa mina kompisar förhoppningsvis!


Nya klassen i onsdags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0