chunky monkey

Usch och fy vad jag har ätit den här helgen! Känne inge bra, men eftersom det blir ny vecka så blir det nya tag! Har haft en bra helg, perty med marinafolk på fredagen och tjejmys hos mig igår med de bästa. Var jättehärligt att träffa alla utan pojkvänner och bara mysa :D Rosanna, Ella och Jennifer sov över.

Vi sov till typ halv 12, 12 och vid ett satt jag fortfarande i pyjamas, då vi halv två skulle in till farmor. Vi fikade hos farmor tills typ halv fem och det var jättemysigt! Farmor var ovanligt pigg och vi fikade med lussebullar och pepparkakor. Min farmor år ju för söt.

Vi borde ha åkt från farmor tidigare, för väl inne i stan så vart klockan fem och det var då alla affärer stängde, förutom Ålhens city som vi gick in på. Får åka till Täby imorgon för jag behöver några viktiga saker inför jul och kommande veckan. Skolan ska ha innebandy tunering på tisdag och mitt lag ska vara power puff pinglorna ;)

Är ledig imorgon, niiiiice :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0