du är bäst nu men bättre förr

Hejhopp i lingonskogen!
Skönt med onsdag? Ja tack! Ska bli skönt med helg, synd bara att helger går så fort och att dom är ganska korta..
Har en ganska planerad helg. Ska förhoppningsvis på fest med Amanda och Sara, och säkert fler, på fredag. På lördag ska tjejerna från berga till mig och vi ska kanske ha pyjamaspartyyy! Om inte så ska vi ändå till mig med varsin godispåse och ha det myspysigt! :D På söndag är det så mycket jag borde göra! Jag borde träna, jag borde plugga. Men det jag har planerat är nog att åka in till stan med mamma och Mickan, och senare träffa Terese om jag förstått allt rätt :) Ska bli skönt med en chillhelg även om jag är taggad på fest.

Ska nog ara ner och träna innan middagen.. Eller ska jag göra det efter? Jo så blir det nog ;) höhö Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0