glad Lucia

Idag är det Lucia. Någon som sett ett luciatäg idag? Det har inte jag, dock så var jag med i ett.. Det gick väl nog bra på båda, i det första började vi skratta och i det andra kom vi i otakt när vi kom in. en kille tog lite foton också så jag kanske lägger in en senare ;) Vi får se om de är bra haha!

Har varit en fett chill dag med få lektioner, dock ett prov som inte var så svårt och att det endast är måndag. Kändes som torsdag och jag fick en liten chock när jag insåg att det faktiskt var endast måndag. På fredag är det skolavslutning, men bara för att det är sista veckan så finns det inte mycket fritid över då jag har tre saker på samma dag! Har svenska redovisning, biologiredovisning OCH nationella prov i matte på samma dag! Herregud..

Ska äta middag, träna och sedan plugga. Jag är så himlans dålig på att prioritera! Borde ha pkt och tränat direkt när jag kom hem men då satte jag i mig en bunt mackor istället. Då kunde jag kommit hem nu och suttit, med gott samvete här frömför datorn. Jäklar. Aja, ha en bra dag nu va! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0