handens fem fingrar vaggar dig till ro

Hade trevligt igår, synd bara att vissa gick lite tidigt.. Jag och några aandra var hos Jennifer. Var bara folk från skolan så det var inte riktigt fest, men det var musik, dans och alkohol med i bilden :) Jag drack inget för jag ville vara tillgänglig idag då mina fina flickor ska komma till mig :D Längtar! Ska städa mitt rum och laga mat innan alla kommer. Är ganska mycket att städa så jag borde nog börja snart.. Rosanna kommer också om någon timme lite tidigare. Är också lite frusen så jag ska ta en dusch :)

Inatt när de som skulle gå hade gått så satt jag, Julia, Emma, Jasmine och Adam i köket och berättade spökhistorier, alltså sånna som man själv varit med om och det var jätteobehagligt! Jag satt och rös till typ varannan skeund! Haha, men jag tycker det är intressant.. Skulle vilja vara med om det själv. Sedan vid typ halv, tjugo i fem så gick vi och la oss. Jag och Julia soc på Jennifers golv för att Joel gått runt och sagt att vi som sov kvar bara fick sova i Jennifers rum haha! Vi låg där under två filtar, trodde jag skulle dö! Vaknade vid 7 då Jennifer gav oss en till filt, somnade sedan om och vaknade vi dhalv tio. Kommer troligen bli ganska trött ikväll höhö.

Men nu ska jag hugga in i mitt stora klädberg på soffan :) Ha en trevlig kväll nu! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0