innebandy

Gissa vad jag gjort idag, jag har haft innebandyturnering med skolan! Mitt lag kom ganska långt. Vi klarade 3 matcher och då kom vi till åttondelsfinal, emn då förlorade vi.. Men jag bryr mig inte särskilt mycket :) Mitt lag var powerpuffpinglorna, då jag var bubblan. De som var i mitt lag var Julia, Josefin, Lousie, Didrik och Anton. Det var faktiskt riktigt kul och i början var jag jätteopepp men sedan när man började spela så blev man fett pepp! Jag gjorde två mål och jag är stolt över mig själv :)
Efteråt så åkte jag till Täby. På tåget till Täby från Mörby träffade jag på Rosanna så vi satt typ och pratade i ca tio minuter. Väl inne i Täby så kommer Moa och Linnéa, men mest Moa, och hoppar på mig! Haha var lite kul.. Men då gick jag runt med dom en stund. Gick till infon idag igen för att kolla om de fått in ett lite paket, men det hade dom inte och sa att ja skulle ringa till Täby närpolis. Gör det innan jag berättar för mamma... Hon kommer döda mig! :'(

Sitter just nu i min soffa med möra ben och ond hals. Ska duscha innan despereta housewives och lägga mig så fort Couger town är klart! Behöver alla sömn jag behöver eftersom jag gick upp tjugo i sex i morse.. Ha en bra kväll nu! Tjingeling <3


Jag och Bullis från the sims lanet för några veckor sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0