jullov

Herregud va tiden går fort! Har gått i gymnasiet nu i ett halvår, men det känns som att jag har gått i skolan och känt personerna mycket, mycket längre! Helt otroligt vad jag har kommit mina nya klasskompisar nära och det känns riktigt bra! :) Har verkligen träffat rätt, även om det är mycket plugg och allt sånt. Jag är ju ialla fall inte ensam, trodde nämligen att jag skulle komma till en klass fullt med genier medans jag skulle sitta där som ett frågetecken. Haha. Ska ialla fall bli så himlans skönt med jullov nu i ca 3 veckor. Börjar igen den 10 januari men det vill jag inte tänka på just nu. Nu ska jag leva i nuet ;) Ska också se till att vara med tjejerna så mycket som möjligt, vi ses ju inte så ofta nu förtiden allihopa tillsammans, så det ska bli av. Sen ska jag ju till Stöten med ett helt gäng 2-6 januari och det längtar jag till som bara den!

Ikväll skulle jag varit med anna och Amanda, men så blev inte fallet så kvällens planer blir till att se på film och chillouta lite :) Btw så var jag med Anna och Amanda i stan idag och julshoppade lite med dom. Gjorde det igår också så nu är det inte så många julklappar kvar, bara några som går fort att köpa :D

Ha en trevlig fredagskväll allesammans! <3

Första dagen i skolan


Kickoff för åk 1



En härlig dag i skolan



En regnig dag







 Några av de första bilderna som togs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0