redan torsdag

Herregud vad tiden går fort! Snart har alla 1:a ringare gått 1 sjättedel av gymnasiet. Väldigt sorgligt om jag får säga det själv... Men jag har/ska ha kul alla mina år i gymnasiet, även om det är rätt så mycket plugg haha.

Skulle spinna igår, men det gick inte för jag hittade inte mina skor. Har troligen glömt dom i Brommahallarna, så jag ska troligen åka dit imorgon innan skolan börjar. Hoppas med hela mitt liv att det är mina skor för annars vet jag inte vart jag ska ta vägen! Har egentligen sovmorgon imorgon men får väl vakna tidigare.

Vet inte vad som är med mig! Tappar armbandet, har btw berättat för mamma nu, glömmer mina skor, hör något annat än vad personen säger och säger meningar fel. Är ganska kul dom sista. Hahahah! Herregud va knäppt det kan gå. Tror nog att jag behöver lite sömn :) Gick upp väldigt tidigt i tisdags, i onsdags och idag plus att jag är uppe till typ 23.00, brukar vara uppe till 22.00. Men jag gillar att vara trött :) Det kan vara kul ibland.

Borde ha tränat idag men nej, har faktiskt nästan blivit klar med svenskan som ska bli klar tills imorgon. Snart ska jag nog ta ett bad och läsa igenom navigationen. Kommer nog bli finfint det här! Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra! Hoppas ni får en trevlig helg, pusspuss.


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0