fettisdaaaag

Goddagens alla människor:)

idag har varit en ganska tråkig dag i skolan. Hände inget speciellt tycker jag..  Efter skolan däremot så skulle alla 8 tjejer följt med mig hem, men My var sjuk och Rosanna och Fanny hade massa plugg... Vi gjorde semlor som var jättegoda och satt i mitt kök och snackade massa :) Jag tog faktiskt två haha. Tjockis man är då. Fast det var så himla gott och vi hade gjort några för mycket. vid 6 åkte de hem och snart ska jag åka och träna. Kommer bli väldlgt skönt! Fast jag hann aldrig gymma på söndagen, så nu kommer ja känna mig sämsr!
Men jag bestämde nu att jag ska vara bäst och ta i som bara den och sen ska jag vara nyttig veckan ut ;D

Har bilder, men de kommer in senare!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0