hakuna matata

Hejsan!
Ha4r haft fullt upp med skolan de senaste dagarna. Har två inlämningar imorgon och en redovisning. Jag kommer troligen bara lämna in soprovet, som jag måste få MVG i för att det känner jag är viktigaste. Så jag lämnar in Nouppsatsen på måndagen efter lovet.

Ska bli så himla skönt med lov! Ska bara ha kul med massa kompisar. Jag hade också tänkt att åka upp till Sofia under veckan :) Då ska vi kanske se på den nya filmen Alice i underlandet på bio med några av henes kompisar :D Kul kul! Hur ser erat lov ut? ^^

Ikväll så ska jag plugga en massa. Sen kanske träna om jag hinner. Lite senare ska jag till Rosanna för vi ska träna på redovisningen som vi ska ha imorgon inför klassen. Hatar att redovisa! Bara för att jag är blyg. Men jag vägar ändå sjunga i kören inför en större grupp så jag fattar inte!

Nu har jag tänkt att lägga in lite bilder från Åre och sen plugga!.
Puss.


första dagen var det väldigt fint väder.

på kvällen så tog vi en ganska lätt middag ^^

de andra dagarna var ganska kalla, blåsiga plus att det snöade..

efter skidorna så blev det after-ski. Det var kul att se hur alla blev fulla. Eller inte de gamla gubbarna x)

hahah!

På kvällarna efter maten så satt vi alla bänkade framför OS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0