Hej!


Såhär har jag sovit hela veckan. Eller a sen igår hahah! Och det är mysigt :D

Tränade station själv idag. Var så himla skönt att få träna. Om man inte orkar träna så kan man ju ta mysiga kvällspromenader i detta fina vinterlandskap! Eller vad säger ni? ;)

Dagen har varit bra. Gått i skolan snackat lite med alla. Hade ocksp lite kul med Rosie på No/mattelektionen. Sen fick vi också kakor som vi har beställt till klassen. Vi går ju i 9:an nu och inte åkt på någon klassresa så nu i slutet på vårterminen så ska vi åka någonstans. Vet ej var men vi måste ju få in pengar. Jag tog 12 stycken idag och har redan sålt 3 stycken till pappa jobb. Måste bara fråga efter kvitto sen också eftersom att jag säljer till hans företag :)

Nu ska jag se på PH-finalen!!!!
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0