kalas

Hej!
Idag känns det inte som en vanlig söndag. Ni vet en såndär trist söndag där man bara sitter hemma och har helt slut på energi och inte orkar någonting. Men idag så känns det som att jag inte varit hemma så mycket. Vaknade hemma. Men en timme senare så åkte jag med mamma och Lena ett varv längdskidor. Det var jätteksönt för solen värmde verkligen och man känner sig mycket fräschare när solen värmer en i ansiktet.


öppnar presenter.

blåsa ut ljusen från varsin tårta.

Och en söt bild på Jacob.

Sen kom jag hem, duschade och åkte vidare hem till Jacob och Emma som fyllt år. Emma fyller 4 och Jacob 7. Det är helt otroligt! Jag kommer ihåg att när han var mindre så tänkte jag ofta på när han fyller 7 att vad stor han kommer att vara och att han kommer att börja skolan och allt såntdär. Och nu är det så att han är 7 och har vuxit upp. Men nästa gång fyller han 8 och det är helt otroligt säger jag bara! :O Tiden går så himla fort!

Vid 5 så kom vi hem. Jag satte mig vid tv:n och så skrev jag klart min kompistext till engelskan, så nu ska jag bara lämna in boken och få allt rättat. Fast det gör jag nog på fredag för vi kommer ju att få nya uppgifter den här veckan. Den här veckan så ska vi också ha två nationella prov. Båda i svenska. Ena 1 och en halvtimme lång och andra 3! Hoppas bara att allt går som smort :)

Idag kom allt det där om gymnasium upp. Jag har ju lite koll, men jag vill ha mer tid och kolla runt. För det ska ju vara inlämnat om en vecka! Och jag är ju inte säker på vad jag vill. Även om det bara är ett priliminärt intag så är det ju bra att veta vad man vill gå på för gymnasium! Får nästan panik bara jag tänker på dedt :(

Snart ska jag gå och lägga mig så att jag är pigg imorgon.
Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0