man måste vara tuff mot de tuffa

Hejsan hoppsan allesammans!
Idag har varit en ganska bra dag. Halv bra, halv dålig. Fast inte dålig över att någonting har hänt utan att jag har kännt mig så himla äcklig! Vi hade idrott idag och jag hade glömt kläder, men jag var med iallafall och efter så åkte jag, Emma och Jennifer till täby. Det kändes som att jag skulle kokas över och att jag verkilgen stank så fort någon gick förbi. Även innan idrotten så kände jag mig jätteofräsch! Det tycker jag är riktigt jobbigt.

I täby så köpte jag en söt kofta, 3 par trosor och en tröja från ginatricot och en slags olja för topparna från Kicka.


Nu är jag iallafall ny duschad och sitter i min nya korallröda tröja ;) Har inte tagit av prislappen än menmen.. ^^

Ikväll så blir det nog en sitta-hemma-frånför-tv:n-kväll och det kommer bli lite mysigt. Har däremot inget snacks att ät men det får vara. Orkar inte känna mig tjock ikväll :) Ha en mysig fredagskväll allesammans!
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0