morgonkvist



God morgon på er!
Har varit vaken i typ en timme nu. Har tittat lite på tv :) Hoppas att ni har haft en bra morgon!

Igår på vägen hem så hade jag det så himla mysigt! Solen var framme och då blundade jag och solade, ni vet så man gör när man tar upp huvudet mot solen. när jag gjorde det så kändes det verkligen som vår, för samtidigt så kvittrade en fågel och det var en väldigt skön känsla! Det här året kommer vi få en riktig vår, eller nu hur man ska uttrycka sig. Eftersom att vi har fått en riktig vinter så kommer det säkert bli en underbar vår :) Det är klart att jag längtar lite efter solen, vår och sommar men jag tycker att vintern ska vara kvar så länge den bara kan, för nu är det ju snö och sånt som inte varit under de andra vintrarna.

Jaja. Just nu så lyssnar jag på favvolåten, Fireflies med Owl City. Jag har ingenting uppbokat under dagen, så jag kommer nog för det mest ta det lungt. Känner att jag ligger lite efter i engelska och hemkunskap så jag ska nog försöka plugga lite också ^^

Ha en bra dag nu!<3 / lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0