first day at school



Japp... Och då tänker man säkert bara lite upprop och lite träffa vännerna och sånt men nej. Vi bara körde och visst är det skönt att bara komma igång direkt men det kunde väl ha varit lite mjukare? Fast vi startade ganska mjuk. Fick bara alla prov och uppgifter tills nästa vecka då vi har typ 4 grejer som ska in! Sen valde vi också fördjupning idag. Min val: 1. Foto 2 med photoshop. Har velat gå foto 2 för att jag har gått foto 1 redan, men förra året så kunde man inte välja det... 2. Textilslöjd. Vet redan vad jag ska göra :D 3. Akrobatik. Har aldrig prövat det förut och det skulle vara kul att få pröva på och kanske bli lite mer akrobatisk, vem vet ;) 4. Kör. Det var kul med kör förra året, men jag känner inte att det riktigt är vad jag helst skulle vilja göra så det fick bli lite reserv :) Har ju fördjupning 3 gånger i veckan.

Och nu känner jag att saker och ting måste bli klara! Har några uppgifter i engelskan som jag vill bli klar med som jag har velat bli klar med sen jag kom hem från Funäs men inte blivit klar med. Så jag tänkte börja ikväll. I och för sig så ska en av uppgifterna vara inne nästa fredag men jag vill att den ska bli prefekt! :)

Sen ska jag också fixa ett sommarjobb. Det är ett måste! Verkligen. Hade tänkt att söka på Österåkers golf och växthusförsäljningen :) Tänker nog gå ner imorgon.
Sen vill jag också åka till Täby. Men det får bli en annan dag höhö :) Behöver underkläder och en topp!

Dags att börja plugga? -.-
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0