kallt eller varmt?



Hej allihopa! :)
I natt så sov jag inte så bra... Gick och la mig vid halv ett-ett. Vaknade hela tiden för att barnen sparkade och gnisslade tänder. Jag brukar också gnissla tänder och nu hörde jag att det lät ju läskigt! :( Trodde att det lät med gnissligt än läskigt haha! Sen ville Jacob gå upp klockan 7 och det gick jag med på. Skulle inte direkt knna somna om. Deras föräldrar kom vid 11 halv 12 och åkte vid 12 kanske. Fick 200 kr. 100 av mormor och 100 av Claes och Gunilla. Sen 50 kr av mamma för att jag åkte längd med henne i förrigår haha!

Vid 2 så åkte jag och Fanny in till stan. Varken hon eller jag köpte någonting. Eller hon köpte en tröja och nya underkläder. Jag köpte en jucie (stavning?!). Sen påvägen hem så mötte vi Adam och Linus och tog sällskap med dom hem. Sen gick jag hem i detta kalla väder.

Jag har tänkt på en sak. Att om det är 20 minus ute så är det sjukt kallt. Men när det är 20 plus ute så är det ljummet. Och då säger man säkert att det är så föratt kroppen är plus grader men när det är 37 plus ute så känns det ju som om man ska stekas! Det tycker jag är ganska knäppt eftersom att kroppen är 37 plus!

Nu ska jag hjälpa mamma med maten!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0