lite mysbilder ifrån igår :D

Igår så spenderade jag min tid hos Jennifer tillsammans med Jennifer, Natasha och Fanny :) Och det var jätte mysigt! Vi gjorde inte så mycket. Medans de andra sov så gjorde jag och Fanny en jättesöt thesims-familj. Det gicik ganska bra för dom, men sen när jag skulle stänga av så stod det att programmet hade krachat så jag vet inte om det har sparats... Men jag hoppas verkligen! :)
Fanny somnade efter ett tag och vid tio i 2 så stängde jag av. Vid kvart över 9/halv 10 så kom Jennifers mamma in och väckte oss för att de skulle bort. Så jag var ganska trött, menblev pigg snabbt. Och nu sitter jag här och har precis ätit klart min frukost :)




Så här satt jag och Fanny på golvet och spelade spel :D

this morging.

Nu ska jag göra något annat!
Hej på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0