lyckodag?

Hejsan!
Idag åkte jag till Täby. Först tänkte jag åka vid halv 1 men sen kom jag på att Rosanna skulle till stan så jag smsade henne och undrade när hon skulle åka och hon ålte vid 12. Så vi hade lite sällskap tills jag skulle gå av :) Och det var superkul att få träffa henne! Jag hittade massor i Täby. Och det är väldigt ovanligt så det måste vara en lyckodag idag. Att både få träffa Rosanna och hitta massa kläder! :) Fast om det skulle vara en lyckodag så ska någonting kul hände nu på kvällen..

Jag hittade någonting fint i varje affär. Först in på BikBok där jag hittade en såndär fin väst. Helt vanlig svart. En sån har jag letat efter ganska länge och har äntligen hittat en :) Sen vidare till Ginatricot där jag hittade ett vitt linne. Det är ju alltid bra att ha. Sen ett skärp som jag såg på deras hemsida som är svart ganska smalt och med svarta nitar på. Trodde inte att den fanns i butik så jag blev glad!
Sen såklart till H&M där jag också hittade en väst. De var lika fina, men det från BikBok var billigare så jag behöll den (sen så var den västen från BikBok på rea så jag kunde inte lämna tillbaka den hah). Men jag hittade ett snyggt linne med tryck på. Och sist till Vero Moda där jag hittade en söt klänning som jag gillade, fast det hade jag inte pengar till... Men det är bra om jag sparar lite också :)
Inget var på rean förutom västen. Och det är väl lite knäppt med tanke på att det är stor rea nu :)
I Täby så fixade jag också klockan som jag fick i julklapp. Den var för stor. Så nu har jag en fin klocka så pryder min vänstra handled :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad ajg ska göra. Om jag inte ska vara med kompisar så häde jag tänkt att fixa med bilderna jag har på kameran eller göra lite skolarbeten.. Hoppas att en kompis är ledig höhö :
Puss och ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0