roligt



Hejan hoppsan Kerstin! :)
Sitter i min soffa och är trött. Var i centrum innan jag kom hem och fixade mitt skäro. Blev lyckat. Kortade av det lite och gjorde två till hål. Eller alltså inte jag utan skomakaren nere i centrum :) Var jättesugen att köpa typ en bulle också men gjorde inte det. Tog en skål mjölk och flingor istället när jag kom hem.

Den här dagen har varit kul tycker jag. Ganska lame dag och det blev ganska mycket skratt. Eller jag tycker att jag har skrattat ganska mycket idag. Ganska knäppt faktiskt.

Idag så vill jag vara nöjd med mig själv så jag har gjort upp en plan: nu ska jag försöka göra klart engelska inlämningen så att pappa kan kolla igenom lite och så kan jag lämna in den på torsdag istället på fredag. Sen ska jag träna station vid halv åtta. Och den här gången ska jag försöka gå på hela. Jag och Fanny var lite lata förra gången så vi gick efter styrkan haha. När jag kommit hem och duschat så ska jag se på Paradise hotel. Jag glömde göra det igår :( Så jag måste se idag! Någon annan som följer det?

Men nu ska jag plugga!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0