tränings mania

Gosh alltså! Kom hem från en 50-minuters runda längskidor. Eller ni vet sånna skidor man åker när man åker skidskytte :) Innan tyckte jag att det skulle bli lite spännande att åka, det här var andra gången bara. I början så kände jag mig som Lotte på¨bråkmakagatan sen blev det bara jobbig. Och jag blev törstig och varm och anfådd. Så jag var inte på det bästa humöret kan jag påstå... Stackars mamma som fick ta det :(

Om en halvtimme ungefär så ska jag vidare till gymmet och gymma med Rosanna. Ska inte anstränga mig för mycket. Ska typ gå och lite styrka :)

Nu ska jag få upp min energi lite med en apelsin och ta ett glas vatten. Har inte gjort det än!
Puss! Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0