trött och ont i huvudet.






Hej!
Igår så hade jag lite folk hit hem och det var jättetrevligt. Fast det var ganska segt i början men sen blev det roliagre :) Rosanna, Jeffrey, Moa, Linnea Å, My och Magda sov över fast de somnade lite före mig för att jag vänta på en sak som aldrig ville bli klar. Så vid halv 4 tiden så somnade jag bredvid Moa i min säng :) Sov ganska bra antar jag.. Vaknade lite då och då. Vid halv 11 tror jag att det var så vaknade alla tilla liv.

Den sista gick hem för ungefär 10 minuter sen och det var My. Och nu skulle jag egentligen ha tränat, men jag är trött, seg och har ont i huvudet, så jag tror nog att jag hoppar över det idag. Har inte kännt så på hela dagen förns nu. Annars så har jag bara suttit framför tv/datorn hela dagen och det känns väl inte helt okej..

Nu ska jag göra någonting annat, Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0