arbetardag 1

Hejj! Idag har jag börjat på ett sommarjobb. Det är här hemma och jag ska måla våran innergård :) Just nu r den gul och den ska bli grå som resten av huset. Jag och mamma har rensat bort allt som varit där tidigare och sen så har jag rengjort väggarna som jag ska måla. Dock så läste jag fel på regöringsmedellsflaskan och trodde att den inte skulle vara utspädd när den skulle det. Men det ska väl gå ändå? Jag sköljde ju jättenoga efteråt... Jag får väl hoppas på det bästa :S

Igår så bestämde jag och Rosanna pss för att hitta på någonting idag under dagen, men vi ändrade oss idag och sa att vi skulle hitta på någonting ikväll istället. Så ikväll ska jag och Rosanna sova över hos Ella! :) Det var väldigt länge sen jag träffade någon av de där flickorna så det ska bli überkul!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0