i want to be a part of something i don't know

Helluuuu!
Kom hem idag, från Sofia alltså ^^ Har varit mysigt. Vi har badat, solat, lekt, sett på film och hoppat trampolin. På hemvägen så mådde jag väldigt illa och kräktes så just nu så mår jag inte så superbra.. Känns lite äckligt. Ikväll vet jag icke vad jag ska göra. Inte imorgon heller. Inte på hela veckan faktikst och det känns tråkigt. Väldigt tråkigt! Mamma vill att jag ska med ut med båten i några dagar och det är klart att det skulle vara mysigt och sånt, men då känns det som att jag missar med att vara med mina kompisar. Det känns liksom inte som att jag varit med dom så mycket, även om jag kanske har det... Vill ju träffa dom. Saknar dom :(

Hej då på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0