now we're back to the begining

Gissa vad jag har gjort idag! Jag har målat... NOT* Jag har varit i stan med Rosanna och shoppat lite ;) Bilder kommer imorgon, jag lovar. När jag kom hem så målade jag lite, åt väldigt god middag och sen kände jag för att vara med mina älskade vänner lite så jag åkte hem till Jennifer, som btw fyllde år igår! När jag kom så var det massa av hennes släktingar där och några kompisar. När alla gått hem så åkte vi runt i åkersberga. Först med moppar och sen med cyklar. Riktigt mysigt!! :) Älskar att cykla! Tänkte sova hos Jennifer, men kom på att jag ska måla och det är skönt att bli klar med det :) Så a, jag ska måla imorgon med.

Nu blire till att spela the sims :D Har inte gjort det på hela dagen :(
PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0