piercing & springtur

Igår så följde jag med Rosanna när hon skulle pierca sig i näsan. Det låg på söder så vi såg lite mer av stan då också :) Jag var med när hon piercade sig och det såg ut som att det gjorde jätteont! :( Tror nog inte att jag någonsin kommer att pierca mig... Eller kanske. Man ska aldrig säga aldrig ;) Ialla fall så såg det bra ut. Kulan var lite stor bara men hon ska änå byta snart så det kommer att bli jättefint!

När ja kom hem så gjorde jag inte så mycket förns Rosanna kom till mig. Vi gick ut och tog en springtur till skolan och sen tillbaka. Har inte sprungit på as länge så det var skönt! Sedan skilldes vi åt, jag gick hem för att duscha och sen äta och hon gjorde samma sak och sen kom hon hem till mig igen :) Fanny kom också och vi hade jättetrevligt! Efter att Rosanna gått så satte vi på Transformers 2. Min favoritfilm just nu :)

Idag hade vi tre lite planer om att träffas, men jag vet inte hur det blir me det. Har inte snackat med någon av dom idag så jag ska nog snart kontakta dom och prata lite :)

Ha en trevlig sommarregns dag! <3

Rosanna med sin nya piercing och hennes sovande pappa i bakrunden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0