redecoration

Hejsan! Okej, det var inte så hemskt som jag sa i det andra inlägget. Tog mig och mamma 5 timmar på ett ungefär att måla allt. Var ganska jobbigt för ena armen som man använer hela tiden, d.v.s höger för min del, men annars så tycker jag att det är ganska roligt att måla :)

Efter maten så spelade jag lite sims (a) Börjar verkligen bli beroende och vill spela det hela tiden! Men då kommer jag tröttna så jag ska nog inte spela mer ikväll. Ialla fall så efter ett tag så kom pappa och mamma in och vi bestämde oss för att flytta in min nya säng!!!! Så vi tog ner min gamla, som jag har haft sen jag var typ 6 år och satte upp den nya som inte var så jobbigt ;) Vi är inte riktigt klarar för bakom sängen så är det en randig tapet som jag vill få bort och där ska jag måla grått sen som resten av rummet. Men jag känner att det är lite tråkigt.... Samtidigt så gillar jag min fondvägg väldigt mycket och undrar vad som skulle passa till den.. Något förslag? :)

Sen blev det ialla fall så att jag började rensa och då hittade jag massa gamla saker :) Helt underbart! Fast nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag!!!! hah. Men här är lite bilder på mina fina grejor :)

Före



Efter



Bokstäver som jag hade på min dörr

En fin sång som jag och Rosanna gjorde och ja.... vet inte vad jag ska säga.... Sånna var vi liksom, hahahahha!


En läcker magväska jag använde när jag var liten ;) Mickan hade en likadan fast den var grön!

Vackert, inte sant? Hahah!
Är så otroligt hungrig så jag ska gå och ta mig en skål med flingor och sedan kolla på c/o Segemhyr!
Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0