underbart

Nej men tjena! ;)
Har somsagt varit ute i skärgården med mina föräldrar. Där ute mötte vi Björn, Anna och lilla Ebba som är så otroligt söt! Det var inte mulet alls, utan sol hela tiden så jag har fått lite färg :) Hade hoppats på mer, men solen var på fel sida... Jag har ialla fall fått färg i ansiktet och den är inte brun, utan röd så det ser ut som att jag går runt och rodnar hela tiden x) Sen har jag börjat läsa Fatta eld som är hungerspelens fortsättning och den är lika bra hittills! Vill verkligen inte läsa ut den men man kan inte äta kakan och samtidigt ha den kvar.. Eftersom att den är så spännande så kan jag ju inte läsa långsamt heller!!!!!

Har precis installerat The sims 3 på datorn så jag ska spela det nu :D
Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0