you'll allways find your way home

Sitter hemma i min säng tillsammans med min syster. Vi sitter med varssin dator, hon spelar the sims på min dator och jag sitter vid internet på hennes :) Riktigt trevligt!
Resten av dagen har också varit trevlig. Köpte en eyeliner och ett blodrött nagellack i centrum. Åkte hem och sedan vidare till Rosanna där My också var. Riktigt kul att träffa henne, var ett tag sen ska ni vet! Vid 3 så gick vi dit. Påvägen mötte vi Fanny, Adam och Jeffrey. På själva platsen var också Linnéa, Kenny, Axel, Lovisa, Linus och hans band, Gott & Blandat. De spelade och var jätteduktiga! Efter att de spelat så gick vi och satte vid en hundracerbana, så vi satt och tittade på när hundarna jagade den där såkallade kaninen. Det var egentligen en trasa ^^ Vid halv sex så begav jag mig mot Willy:s där min syster jobbar och det var hon som skulle skjutsa till IKEA. Älskar att gå på IKEA för man blir helt shopping galen för man vill ha allt, alla fina möbler och själva rummen för de verkar så mysiga! haha är det bara jagsom blir så?
Ialla fall så hittade jag en jättesöt träbit med fyra knoppar på som jag ville ha, men som naturligtvis inte fanns. Men jag köpte ett gäng andra krokar som jag tänkte ha på en annan vägg där jag hänger morgonrock och väskor! Det blir perfa.
Just nu så är mitt sum utan soffa så det typ ekar för att rummet är så pass tomt. Jag har ju ett ganska grått rum så det kommer att bli perfekt med en röd soffa, som just nu finns i förrådet, men som ska in här. Sen en massa blommor och sånt som jag gillar :)

Ialla fall så när vi kom hem så åkte jag direkt vidare till Fanny där jag bara skulle hämta pengar som hon var skyldig mig och så skulle jag få en bulle, men det slutade med att jag stannade i ca 3 timmar, jag åt 5 bullar och jag, Fanny och Adam satt och tittade på typ 5 avsnitt av Family Guy. Hahah skoja inte om att jag är ett bullmonster och att det där var några av de bästa bullar jag ätit :D

Puss på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0