love is stronger than jesus

Hello!!!!!
Kom hem från klassresan i måndags och det var mysigt :) Vi paddlade kanot, bastade, badade och satt runt elden och grillade korv. Jag, Rosanna, Ella och Fanny delade rum, som egentligen var ett rum för två men vi tröck ihop oss. Dock så blev det inte så god mat, men frukosten var god :D haha!
Igår så hade jag fullt upp. Var hos rosanna efter skolan där vi prövade olika frisyrer till balen som är imorgon!!! Hittade en fin frisyr OCH en fin sminkning, så efter skolan imorgon typ vid ett så ska jag hem till henne. Fast det känns som att det är lite tidigt.. Men vi får se imorgon. Jaja, när jag kom hem så hade jag lite bråttom för jag åkte till centrum coh köpte godis, joggade, duschade och packade på ca 1 timme tror jag :O Sen hämtade Rosanna upp mig och vi åkte till skolan där vi skulle övernatta! Först var det tänkt att vi skulle sova på skoltaket, men vid typ tolv så kom prevendo (stavning?!) och sa att vi inte fick vara där och var tvungna att gå ner. Alltså är det bara jag som aldrig hört det ordet förut? haha! Vi gick istället ner och sov på en gräsplätt nedanför. Jag sov faktiskt riktigt skönt och hade velat sova så länge jag kunde.. Fast vi alla vaknade och Rosanna höll mig vaken medans de andra somnade x) Så nu borde ni tycka att jag borde vara trött, men jag är inte så trött faktiskt, men det ska bli underbart att få gå och lägga sig! ;)

Klassresa

Klassresa

Klassresa

Sova på taket

Sova på taket

Sova på taket

Aja, nu är det dags för mig att sova och jag vet inte om ni kan förväntar er att jag kommer att skriva de senaste dagarna för jag har fullt upp och på lördag drar jag till Egypten!!!!!!!! ;D
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0