någonting



Gud va kul det var att träffa Rosanna idag! Har ju verkligen saknat henne. Jag skulle egentligen inte köpa någonting förutom en väska, men så blev det ju inte riktigt. Jag köpte ett par sköna shorts från Bikbok som faktiskt var på rea och kostade endast 50 kr så jag var inprincip tvungen ;) Sen köpte jag också en bh från H&M som också var förvånandsvärd billig, 79 kr. De brukar ju kosta minst 99 väl? ;o

Snart så ska jag ta tåget in till Täby igen för att se på bio med Moa och Linnea Å. Vi ska se Kommissarie Späck! Den verkar ju kul :D Efteråt så ska vi kanske ta ett nattdopp, men ja det får vi se sen ;)

Nu ska jag packa väskan och räkna ut när jag behöver gå, ha en trevlig kväll allihop!
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0